söndag 3 februari 2013

Ett sånt där vidrigt blogginlägg. OBS! Läs inte detta!

Nu kommer ett sånt där fullständigt vedervärdigt blogginlägg som jag egentligen inte alls gillar. Men... Gårdagen var bara så bra. Och jag fick massor gjort. Jag hade dessutom både mysigt (ryser ni), trevligt och roligt. Jag tänker så här att det är bäst jag skriver det i bloggen så att jag dokumenterar det på något sätt. Rätt vad det är så har jag en inte lika fantastisk dag och då kan säkert detta peppa mig att kämpa på. Sååå....

Jag och barnen började dagen i pulkabacken. Solen sken från en klarblå himmel. Jag sa till barnen att "nu önskar man nästan att man var i fjällen". Hedda kontrade med att hon önskade att vi åkte till stranden. Jo, lite kändes nog fyra minus och sol som en sån där sommardag som man inte får missa att åka till stranden!
Tänk ändå va lite sol mot fräknarna kan få en att hoppas, längta och orka.

Hemma lekte barnen så mysigt så. Jag tror att Svea lekte att hon var barn... Och Vilgot var en påskhare. (Tack för ägget jag hittade bakom en soffkudde!) Och jag, jag fick en massa gjort i köket. Foccacia, grissini och röd apelsinsaft.

För att verkligen rub it in, dagen avslutades med en mysig tjejmiddag. Tjohoo. Lördagen den andra februari tjugohundratretton, plötsligt hände det! (Varför köpte jag ingen lott???)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar