söndag 17 mars 2013

Med 20 enkla tulpaner på bemärkelseda´n...


Imorse blev jag väckt av en skönsjungade skara. Jag måste ha varit ganska trött efter gårdagens magkör. För helt på riktigt hade jag glömt att det var min födelsedag idag. Svea vaknande vid sex imorse. Och Hedda kom också in till oss då nån gång. Jag låg där och halvslumrade och jag minns hur jag tänkte: "Ååå va gullig Andreas är som går upp med barnen. Jag ska bara blunda lite, lite till". Så plötsligt kom the family von Petersson in och väckte mig på det bästa av sätt. För att vakna av sång och en hel hög med presenter på magen måste vara det bästa sättet att vakna!

Smittorisken fick mig att ställa in födelsedagsfirandet vi planerat. Men efter några timmars vila ryckte jag upp mig och piffade till mig lite grann. Middag med familjen är inget dåligt sätt att bli firad heller. Andreas och Hedda var på Maxi länge och väl igår kväll. Så idag kunde vi njuta av en hallon- och lakritstårta. Riktigt god.

Här har ni mig. 35 och inte en dag äldre!


Tack så fantastiskt mycket för alla fina ord och gratulationer. Känner mig varm i hjärtat när jag tänker på mina fina vänner och familjisar.

7 kommentarer: