fredag 19 april 2013

För mycket kläder...

Årstidsväxling leder till garderobsrensning. Det gillar jag. Så idag har jag lagt undan vinterjackor och overaller. Och gått igenom Sveas kläder. När jag var på Lindex i förra veckan fick jag av nån outgrundlig anledning för mig att Svea behövde fylla på med lite basplagg i stl 86. Efter att ha gått igenom Sveas kläder idag känner jag att det var lite galet. Eller mycket galet faktiskt. Möjligtvis ett par strumpbyxor framåt hösten. Men annars så behöver hon absolut INGENTING! Snälla Sara, försök att minnas det. Please.

Btw fick jag ett brev från HM häromdagen. De ville ha 60 kr för fortsatt medlemskap eftersom jag inte handlat för de 2000 man måste handla för varje år för att få vara medlem gratis. Jag blev så fantastiskt glad. Jag har inte gjort av med en massa pengar på onödiga, trendkänsliga och noppigaefterentvätt-kläder. Grattis till mig. + Det där med köpstopp är ju så grymt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar