torsdag 30 maj 2013

Mellan hägg och syrén. Och klänningssuktande.

Nyss var det 

och så bara swisch. Så

och så

Och så är årets bästa tid, den mellan hägg och syrén förbi. 

Det enda positiva med det är att det börjar bli dax för ljuva, ljumma sommarkvällar. Och DÅ


Jag dreglar. Den här (nästan) helt perfekta klänningen kommer från Lindex. Den har bara två pyttesmå fel. 
1. Den är kort. Så pass att man måste raka benen... Och det tycker jag är jobbigt! 
2. Den är inte i min ägo. Ännu. Men min grymma svägerska brukar vara fantastisk på att meddela sin lillebror om allt viktigt han missar när han prioriterar Aftonbladet framför sin egen frus blogg. Så jag har hopp. (Eller ska jag bara helt sonika lämna tillbaka sladden jag fick i Morsdags-present och gå och köpa klänningen? Eller så fortsätter jag med mitt nätsuktande... Hmm. Jag får se hur jag gör.)

3 kommentarer:

  1. Den där klänningen har jag också kikat på, super fin! Köp den!

    SvaraRadera
  2. Äh, byt till klänningen du. Du kommer inte att ångra dig.

    SvaraRadera
  3. Numera, en sladd fattigare, en klänning rikare. Tack för pepp!

    SvaraRadera