onsdag 12 juni 2013

Gosigos med flicka i molnbody.





Dagen har bjudit på mys, gos och bus med minsta godingen. Och en cykeltur med densamma. Övriga familjemedlemmar har varit på Gröna Lund alternativt sista dan ever på förskolan och hos en kompis. Och så har jag målat garage. (Det kommer bli såååå bra när det är klart! Heja mig. Alternativt. Det kommer aldrig nånsin bli färdigt lika bra att ge upp!!! Ganska lite kvar men jag är bara så less på det nu... Ja, det stämmer. Jag fiskar efter pep och hejarop. Gärna högljudda och många.) Tjejerna fick vara vakna länge (drömmer om sovmorgon imorgon) och vi var ute och gungade och hjulade. H påstod att jag inte kunde hjula med raka ben. Så upp till bevis. Tji fick hon. Vi har det på film. Som jag dessvärre (not) inte lyckas lägga in i bloggen. Smiley med blink.




2 kommentarer:

  1. Heja, heja med garagemålningen! Du fixar det. Inte mycket kvar...men vet hur det känns när man är less på något. Det tar så emot att göra det. Men tänkt vad nöjd du kommer att vara när du är klar!

    SvaraRadera
  2. å vad jag blir avis på att du kan hjula. med raka ben dessutom. och så har jag gått igenom alla dina fantastiska inlägg som jag missat. älskart.

    SvaraRadera