onsdag 5 juni 2013

Hej igen milen. Osv.

Började dagen med att välkomna milen + en kilometer i mitt liv igen. Äntligen, äntligen känner jag mig helt frisk. Typ. Turen gick genom skogen, och det var magiskt (om man bortser från känselbortfall i vänster långochpektå, ja singularis, det är jag och Ola Salo som kör på dubbeltår, och så mina barn också då. Och dom stackarna, barnen, har lyckats ärva stortåform efter sin far också. Stackars, stackars krakar. Det är för tur att de har söta nyllen!) 


Dagen har också bjudit på staketbygge, gymnastikavslutning, tack och sommarpresent till några av världens bästa förskolepedagoger (hjälp, hur är det möjligt att min lilla kicka ska börja skolan om några veckor???) och så till sist en härlig kvällspromenad i solen. 

(Och däremellan ett och annat bryt och till sist ett låååångt försök att natta ettårigen som visst sovit middag hela eftermiddagen...)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar