fredag 20 september 2013

Bl a om handledsvärmare.

Tack så mycket för alla kommentarer på sistone. Jag uppskattar dem verkligen. Jag har ingen aning om varför, men ibland är det så struligt att kommentera på blogger-bloggar. Just nu är det nåt vajsing så jag har dessvärre svårt att kommentera på min egen blogg... Inte coolt! 

Så här kommer ett officiellt tack till Monnah för dina kloka ord som alltid hjälper mig att se på saker med större perspektiv. Och tack Kristin och Pernilla. Det värmde så pass att jag faktiskt mådde lite bättre igår. Och pappa. Tack pappa, för att du kommenterat. Det hade dock varit otroligt roligt om du låtit kommentaren vara kvar så jag hade kunnat läsa den... 

Och nu över till nåt annat. För en vecka sedan var det sommar. Ljuvlig, underbar. Igår kväll frös vi som hundar när vi kröp ner i våra sängar. Japp, hösten är här och värmepumpen har knäppts på idag. Och då tänker jag att på hösten borde det verkligen säljas handledsvärmare. Men, jag undviker affärer så långt det går eftersom jag faller för allt likt en kägla faller för ett bowlingklot. (Alltså inte när jag får i väg klotet, men kloten på bana tre får alltid, ALLTID ner käglorna.) Så min lite väl inlindade fråga är: 

Har någon sett några schyssta handledsvärmare i nån affär på sistone?

Eller om det möjligtvis är nån som skulle vilja sticka, virka, grejja (?) ett par och ge bort. I så fall vet jag en som behöver nåt snyggare än det här:



3 kommentarer:

  1. Hej Sara! Va bra du skriver. Roligt att du fortfarande har 5 svarta höns som favvobok! Kom ihåg när du läste den första gången och jag läste the beach av samma författare, en bok jag läst om flera gånger. Hoppas dina handleder blir bättre! Själv har jag fått mjölkstockning och sitter och tycker synd om mig själv. Stor kram till dig från Charlotte G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lotte! Kulnast du tittaren här! The beach har jag faktiskt inte läst. Det måste åtgärdas! Krya på dig och kommentera gärna igen ;)!!!

      Radera
    2. *kul att du tittar in här

      (Hatar den här "jag-stavar-mycket-bättre-än-dig-låt-nu-mig-ta-över-så-kan-du-luta-dig-tillbaka"-funktionen!!!)

      Radera