torsdag 19 september 2013

Mattips. Igen.



Jag, ergobabyn och det blonda rufset är på badhuset. Vi väntar på att trampolintokarnas energi tar slut. Rufset ägnar sig år att suga på napp i allt annat är sovande tillstånd. Jag ägnar mig åt att fundera på om det ska bli nån middag eller inte. 

Det lutar åt inte.

Btw, Annika, i tisdags blev det varm choklad och rostemackor med marmelad. Och det var underbart. Tack för tipset. Har du (eller nån annan) nåt mer tips, för dar som dessa? För just nu lutar det åt Willys godis för 29.95. Och det känns inte riktigt ok... 

(Nej, det här är inte helt sant. Rostemackorna var lunch. Det blev faktiskt köttfärssoppa till middag. Och ikväll blir det med stor sannolikhet yoghurt och flingor till barnen och mig. Och så väntar jag med godiset tills barnen har somnat! Jag har inte helt förlorat förståndet. Än.)

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Haha, varsågod! Nja, lördagsmiddagen bestod av ugnsbakad falukorv, det kanske kan vara något!? :)

    SvaraRadera